سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات نگهداری مسواک در دستشویی توالت روشویی خانه شرکت مغازه

بنا به گزارش سایت فروشگاه اندلان لینک اتوماتیک قرار ندادن مسواک در نزدیک محل توالت باید توجه داشته باشید که هیچ وقت مسواک خود را در محل توالت قرار ندهید زیرا طبق تحقیقات کارشناسان در یک کاسه توالت میکروب های فراوانی وجود دارند که می توانند تا دو متر جابه جا شوند. اگر بین توالت و روشویی دربی وجود داشته باشد و فاصله ای باشد، ایرادی ندارد.چطور از مسواک نگهداری کنید خانوم های خونه باید بدانند بعد  از هر بار مسواک زدن به طور کامل مسواک خود را شستشو کنید تا تمام خمیردندان باقی مانده بین آن پاک شود.از آن جایی که باکتری ها تمایل زیادی به محیط های مرطوب دارند پس سعی کنید مسواک خودتان را همیشه خشک نگه دارید. چگونه به درستی از مسواک خود مراقبت کنیمروال مراقبت از دهان و دندان شما به طور معمول شامل چندین مرحله است. شما روزانه دندان های خود را مسواک می زنید و نخ دندان می کشید. برای شادابی نفس و از بین بردن باکتری ها از دهان شویه استفاده می کنید. شما سالی دو بار برای معاینه های معمول به دندانپزشک مراجعه می کنید. حتی ممکن است برای بهبود نمای کلی لبخند خود تحت دندانپزشکی زیبایی قرار بگیرید.اما اگر به درستی از ابزاری که در کارهای روزمره خود استفاده می کنید مراقبت نکنید ، تلاش شما برای حفظ لبخند سالم نمی تواند چندان به درد شما بخورد.در وبلاگ زیر ، ما هفت نکته را برای کمک به شما در مراقبت صحیح از مسواک خود بحث می کنیم. شما حداقل دو بار در روز (اگر بعد از هر وعده غذایی نباشد) برای مراقبت از دندان های خود از این وسیله تمیز کننده استفاده می کنید. برای تقویت بیشتر رژیم تمیز کردن ، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که چگونه باید از مسواک خود مراقبت کنید.

 

 

1. برای مسواک زدن دندانها از فشار استفاده نکنید

 

برای داشتن یک تمیزتر موثر ، ممکن است بخواهید با زور و فشار پلاک ها را بشویید و دندان های خود را بشکنید. با این حال ، این روش تمیز کردن می تواند به مینای دندان شما آسیب برساند و باعث خراب شدن آن شود. بدون محافظت از مینای دندان ، دندان های شما بیشتر در معرض لک شدن ، خوردگی و آسیب های دیگر هستند.

 

اما اگر بیش از حد برای تمیز کردن دندان های خود استفاده کنید مسواک شما ممکن است آسیب ببیند. فشار و نیرو زیاد می تواند باعث از بین رفتن و از بین رفتن موهای برس شود. در نتیجه ، برس شما تمیز کردن موثری به شما نمی دهد.

 

به جای استفاده از فشار برای مسواک زدن ، با حرکات تکراری تمیز کنید. مسواک را به آرامی و در حلقه های متحدالمرکز اطراف هر قسمت از دندان ها ، زبان ، لثه ها و گونه های خود حرکت دهید. برای تمیز کردن م mayثر ممکن است لازم باشد یک دقیقه بیشتر مسواک بزنید ، اما در این کار عمر و کارایی مسواک خود را حفظ خواهید کرد.

 

2. مسواک خود را بشویید

 

از آنجا که مسواک شما با کل دهان و میکروب های موجود در آن تماس پیدا می کند ، این دستگاه تمیز کننده احتمالاً ذرات غذا ، باکتری ها و سایر مواد زائد را از دهان شما می گیرد. علاوه بر این ، ممکن است خمیر دندان در قسمت های پایین موی مو تعبیه شده باشد.

 

هنگامی که مسواک زدن را به پایان رساندید ، مدتی وقت بگذارید تا مسواک خود را بشویید. برس را زیر آب گرم و روان قرار دهید. ابتدا دستان خود را بشویید تا انگشتان شما تمیز شوند. سپس موها را به آرامی مالش دهید تا از هر چیزی که به آنها چسبیده باشد پاک شود.

 

 

 

3. مسواک خود را خشک نگه دارید

 

گرچه به نظر ضد عفونی می آید ، اما شما همیشه باید مسواک خود را خشک نگه دارید. اگر رطوبت روی برس بماند ، می تواند رشد باکتری ها را تشویق کند. اگر از مسواک مملو از باکتری برای تمیز کردن دندان های خود استفاده می کنید ، خطر ابتلا به مشکلات دندانی را افزایش می دهید.

 

برای نگهداری صحیح مسواک خود ، می خواهید پس از آبکشی آب اضافی را از بین ببرید. سپس ، آن را به صورت عمودی در یک نگهدارنده مسواک قرار دهید. مسواک خود را هرگز صاف روی سینک ظرفشویی خود قرار ندهید و آن را در این حالت بگذارید. در صورت امکان از یک نگهدارنده مسواک استفاده کنید که هم قسمت بالا و هم پایین برس را در معرض هوا نگه دارد تا کل برس خشک شود.

 

4- مسواک خود را با شخص دیگری به اشتراک نگذارید

 

حتی اگر این نکات واضح به نظر برسد ، باز هم نکته خوبی است که باید بخاطر بسپارید. شرایط مهم نیست ، هرگز مسواک خود را با شخص دیگری از جمله اعضای خانواده در میان نگذارید. به اشتراک گذاشتن مسواک ها خطر گسترش باکتری و میکروب را افزایش می دهد ، که به نوبه خود خطر ابتلا به مشکلات بهداشت دهان و دندان را افزایش می دهد.

 

5. قبل از استفاده از مسواک دستان خود را بشویید

 

به تعداد مواردی که دستانتان در طول روز لمس می کند فکر کنید. انواع مختلفی از باکتریها در سطوحی که لمس می کنید زندگی می کنند. بنابراین اگر قبل از استفاده از مسواک دستان خود را نمی شوید ، میکروب های موجود در آنها می توانند به سمت مسواک و دهان حرکت کنند.

 

قبل از مسواک زدن ، دستان خود را بشویید. از یک صابون ضد باکتری برای کاهش بیشتر میزان میکروب های دست خود استفاده کنید.

 

6. مسواک خود را فقط هنگام مسافرت بپوشانید

 

همانطور که قبلاً ذکر شد ، شما می خواهید تا آنجا که ممکن است مسواک خود را خشک نگه دارید. بنابراین در حالی که در خانه هستید ، همیشه مسواک خود را در جای خود بگذارید. با این حال ، هنگام سفر می خواهید مسواک خود را بپوشانید.

 

روکش یا کیف مسواک از ابزار در برابر هرگونه زباله داخل کیف لوازم بهداشتی ، کوله پشتی یا چمدان محافظت می کند. یک مورد یا روکش هوادهی را انتخاب کنید تا حتی هنگام ذخیره دستگاه بتواند نفس بکشد. این روکش ها و موارد خاص دارای سوراخ های کوچکی بر روی خود هستند تا هوا در آن خشک شود (برس خشک شود) و در عین حال قطعات بیشتری از بقایای آن را خارج نگه دارید.

 

7. مسواک خود را مرتباً عوض کنید

 

سرانجام ، شما می خواهید مسواک خود را هر سه یا چهار ماه تعویض کنید. با گذشت زمان ، موها فرسوده می شوند و در نتیجه نظافت بی اثر می شود. از زمان شروع استفاده از مسواک جدید توجه داشته باشید تا بتوانید بر این اساس آن را خاموش کنید.

 

همچنین بعد از بهبودی از بیماری مانند آنفولانزا یا سرماخوردگی می خواهید مسواک خود را جایگزین کنید. باکتری های ناشی از این بیماری ها هنوز هم می توانند در موها باقی بمانند ، بنابراین جایگزینی برس به طور کامل از بیماری دوباره شما جلوگیری می کند.

 

 

همچنین برای انجام کار خود به طور موثر به مراقبت مناسب نیاز دارد. نگهداری برس شما میزان باکتری را که می تواند از بین ببرد به حداکثر می رساند - و از ورود مجدد باکتری به دهان جلوگیری می کند. نکات زیر به شما کمک می کند تا طول عمر مسواک خود را افزایش دهید و به شما کمک می کند تا دندان های خود را تا حد ممکن تمیز کنید.

 

مسواک مراقبت_بلاگ_گافیکس -01 آن را بشویید

 

هر بار که مسواک زدن تمام شد ، مسواک خود را با آب شیر بشویید تا خمیر دندان ، بزاق و باکتری باقی مانده از بین برود. نکته مثبت: آب گرم باعث شل شدن موها و از بین بردن بقایای بیشتری از برس شما می شود. علاوه بر این ، دسته را پاک کنید زیرا باکتریها می توانند در آنجا آب بزاق و بزاق برسد ، تجمع یابد.

 

آن را به صورت قائم ذخیره کنید

 

بعد از شستشوی مسواک ، آنرا به حالت ایستاده قرار دهید تا هوا خشک شود. قرار دادن درپوش روی آن یا نگه داشتن آن در ظرف باعث می شود رطوبت کم شود ، که به رشد و تجمع باکتری ها در برس کمک می کند. روکش یا ظرف مسواک برای مسافرت ایده آل است ، زیرا از برس در برابر آلودگی و گرد و غبار داخل چمدان محافظت می کند. اما قبل از قرار دادن وسیله محافظ ، از خشک شدن کامل موها اطمینان حاصل کنید. با اطمینان از اینکه به مسواک دیگری برخورد نمی کند و چند فوت با توالت فاصله دارد ، می توانید در معرض خطر قرار گرفتن بیشتر در معرض خطر قرار بگیرید.

 

مسواک Care_Blog_gaphics-07 به طور متناوب برس یا سر برس را عوض کنید

 

با استفاده معمول ، موهای مسواک شما به مرور زمان فرسوده و خم می شوند. وقتی این اتفاق می افتد ، در از بین بردن پلاک 1 به میزان قابل توجهی موثر نیستند. انجمن دندانپزشکی آمریکا توصیه می کند مسواک خود را هر سه تا چهار ماه یکبار عوض کنید 2. ممکن است لازم باشد وقتی شخصی در خانه شما بیمار می شود از آن جدول زمانی دور شوید. باکتری های ایجاد کننده بیماری می توانند روی مسواک جمع شده و به سایر مسواک های اطراف منتقل شوند. خوشبختانه Beam Brush دارای هد تعویض است بنابراین نیازی به خرید مسواک کاملاً جدید نیست!

 

خیلی مسواک نزن

 

مسواک زدن بیشتر به معنای دهان تمیز کننده نیست. در واقع ، این می تواند به مینای دندان 3 آسیب برساند که از دندانهای شما در برابر پوسیدگی محافظت می کند. همچنین خیلی سریعتر از مسواک زدن آرام ، مچ های مسواک شما را فرسوده می کند. برای تمیز نگه داشتن دندان و حفظ قلم مو برای ماندگاری کامل سه تا چهار ماهه فقط باید از حداقل فشار استفاده کنید.

 

مسواک Care_Blog_gaphics-05 دستان خود را بشویید

 

دستان شما در هنگام لمس سطوح مختلف در طول روز در معرض باکتری های زیادی قرار می گیرند. سپس میکروب ها می توانند به مسواک و در نهایت به دهان منتقل شوند. قبل از مسواک زدن چند ثانیه بیشتر برای شستن دست های خود با صابون ضد باکتری وقت بگذارید.

 

مسواک های UR پلاک ها و باکتری ها را از بین می برند ، به درخشان نگه داشتن دندان ها کمک می کنند و دهانمان را احساس تمیز بودن جیرجیر می کند! اما تمیز بودن دندان شما چقدر تمیز است - آیا مراقبت از مسواک به شما کمک می کند تا یک بررسی کاملا تمیز انجام دهید؟

 

مسواک کاری نکنید

 

مسواک خود را در فضای تاریک و بسته قرار ندهید

محیطی مرطوب و بسته (مانند ظرف یا کمد) مکان مناسبی برای نگهداری مسواک شما نیست. باکتریها در شرایط تاریک و مرطوب و بدون گردش خون رشد می کنند.

 

مسواک خود را به اشتراک نگذارید (ناخالص)

هنگامی که مسواک خود را به اشتراک می گذارید ، باکتری های مشترکی دارید ، از جمله باکتری هایی که می توانند باعث پوسیدگی دندان و بیماری پریودنتال شوند.

 

مسواک خود را نزدیک توالت نگه ندارید

مسواک خود را تا آنجا که ممکن است از توالت دور کنید - حداقل شش فوت یک قانون خوب است. به دلیل "ذرات معلق در هوا" ، همیشه با درب زیر بشویید. گفت کافی است.

 

مسواک کار می کند

 

مسواک خود را جایگزین کنید

مسواک خود را هر 4-3 ماه یکبار ، یا وقتی که موها از بین می روند ، عوض کنید. این نه تنها اطمینان حاصل می کند که دندان های شما را بهتر تمیز می کند ، بلکه مشکل تجمع باکتری ها را نیز از بین می برد. اگر بیمار بوده اید یا از سرماخوردگی بهبود یافته اید ، مسواک خود را تغییر دهید.

 

مسواک خود را پس از استفاده بشویید

مسواک خود را پس از هر بار استفاده کاملاً با آب بشویید. با شستشو آن آوار و باکتری های به جا مانده شسته می شوند. می توانید با چرخاندن آن در دهانشویه ، آن را عمیق تمیز کنید.

 

بشورش. به مسواک خود یک آب شستشو کامل دهید تا آوار از بین برود. کوپر می گوید ، اگر به بیماری سیستمیک یا اختلال ایمنی مبتلا هستید ، ممکن است بخواهید آن را در دهان شویه ضد باکتری خیسانده و یا از طریق ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

 

 

تمیز کردن عمیق را امتحان کنید. کوپر می گوید ، انواع مختلفی از مواد ضدعفونی کننده مسواک در بازار وجود دارد. برخی از آنها از نور ماورا micro بنفش برای از بین بردن میکروارگانیسم ها استفاده می کنند.

 

آن را به درستی ذخیره کنید. پس از استفاده ، آن مسواک مرطوب را به داخل کابینت دارو ، کشو یا لیوان حمام خود باز نکنید و آن را فراموش کنید.

 

آن را به صورت قائم ، در یک قفسه یا فنجان ، جایی که خشک شود نگه دارید. به دنبال پوششی باشید که به شما اجازه گردش هوا داده و از ایجاد قالب جلوگیری کند ، اما کاملاً مهر و موم نشده باشد. کمبود هوا می تواند باکتری ها را پرورش دهد.

 

چه موقع باید آن را ترک کرد

 

چه مدت باید مسواک را نگه دارید تا از جمع شدن زخم جلوگیری کند؟ در اینجا چند نکته مفید آورده شده است:

 

بدانید چه موقع باید ولش کنید. مسواک خود را تقریباً هر 3 تا 4 ماه یا وقتی که نشانه هایی از سایش نشان می دهد ، تعویض کنید. کوپر می گوید: "موهای فرسوده دندان ها و لثه ها را به اندازه کافی تمیز نمی کند."

 

 

بله ، این بدان معنی است که تمام مسواک ها. با مدل های الکتریکی یا برقی به همان روشی رفتار کنید که یک مدل قدیمی را اداره می کنید. کوپر می گوید ، وقتی موها شروع به نشان دادن ساییدگی می کنند ، قلم مو را ببند.

 

بدون اشتراک

 

وسوسه شده اید که به یکی از اعضای خانواده خود مسواک قرض دهید؟ نکن

 

با استفاده از مسواک می توان بزاق و باکتری ها را انتقال داد - حتی نوعی که باعث پوسیدگی دندان می شود. کوپر می گوید: "پوسیدگی دندان یک بیماری عفونی محسوب می شود ... یک دلیل دیگر برای عدم تقسیم یا قرض مسواک ،"